Урок по български език от 07_09_2019

Урок по български език от 07_09_2019




За следващия урок да се носят САМО:  

- БУКВАР, ТЕТРАДКА ПО ПИСАНЕ ЧАСТ 1, ОКОЛЕН СВЯТ , УЧЕБНА ТЕТРАДКА ПО ОКОЛЕН СВЯТ, ТЕТРАДКА С ТЕСНИ И ШИРОКИ РЕДОВЕ И ХИМИКАЛ;

 Слагайте закуски и вода на децата. Вода има в училище, но не всички деца могат да стигат апарата за филтрирана вода - поставен е малко нависоко. Има машина с монети, но понякога гълта монетите и не пусна избраната закуска, така че ако разчитате на това, децата ви могат да останат гладни.

 
УРОК ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
  • Предбуквен етап  - упражняване на лексика - БУКВАР стр.3
  • Разказвам за първия учебен ден. БУКВАР стр.4, 5
  • Съставяне на разказ - Как изкарах ваканцията?
  • Писане на елементи - Тетрадка по писане 1 - стр.3, стр.5
  • Разпознаване на звукове и букви - стр.4
 ДОМАШНА РАБОТА 
  • Тетрадка по писане 1 - стр.6, стр.7
  • Стихче за тържеството                                             
  • Само момчетата:  Кой ме плаши с първи клас? Моля, моля, спрете!
                                   Аз съм мъж и цял юнак, ето погледнете!
                                   Имам чанта, химикал, мога и да смятам.
                                   На задачите съм цар, те са ми приятели!
    Само момичетата :
                                 Колко съм щастлива, светла и засмяна!
                                 Аз съм ученичка, вече съм голяма!
                                 Сбогом, кукли с букли, бебешки инати!
                                 В първи клас отивам, чакат ме задачи!
    Всички деца заедно:
                                 Лятото отмина, ето ни и нас.
                                 С чантите на рамо вече в първи клас.
                                 Чакат ни уроци, но кой се бои?
                                 Щом си първокласник, значи смел си ти!

УРОК ПО ОКОЛЕН СВЯТ
  • Представям своето семейство
ДОМАШНА РАБОТА
  •  Учебна тетрадка стр.5

Comments

Popular posts from this blog

КОЛЕДНО ТЪРЖЕСТВО

ТЪРЖЕСТВО ЗА ПРАЗНИКА НА БУКВИТЕ 27_МАЙ

Урок по български език от 23_05_2020