Патронен празник на училището - 15-ти oктомври, неделя

Във връзка с патронния празник на училището на 15 oктомври, неделя от 11 часа в
Salles du Boetendael, Rue du Doyenné, 96, 1180 Uccle


Децата от първи клас да научат песента ''Де е България'' (Питат ли ме дей зората)
На 14.10.2017 събота, ще направим репетиция.
Ако детето се затруднява с целия текст, може да се научат един или два куплета само.

Линк към песента : https://www.youtube.com/watch?v=5J3PERM485w

Текст :

Де е България

Питат ли ме дей зората
 ме огряла първи път.
Питат ли ме дей земята  /
що най-любя на света.  /   2

Тамо аз ще отговоря
 де се белий Дунав лей,
де от изток Черно море /
се бунтува и светлей.   /  2

Тамо де се възвишава
горда Стара планина,
де Марица тихо шава   /
из Тракийска равнина. / 2

Българио драга мила
земя пълна с добрини,
земя що си ме кърмила  /
моя поклон приеми.     /  2

Още на: https://textove.com/detski-pesnichki-de-e-balgariya-tekst
Благодариние на textove.com
Питат ли ме дей зората ме огряла първи път. Питат ли ме дей земята / що най-любя на света. / 2 Тамо аз ще отговоря де се белий Дунав лей, де от изток Черно море / се бунтува и светлей. / 2 Тамо де се възвишава горда Стара планина, де Марица тихо шава / из Тракийска равнина. / 2 Българио драга мила земя пълна с добрини, земя що си ме кърмила / моя поклон приеми. / 2

Още на: https://textove.com/detski-pesnichki-de-e-balgariya-tekst
Благодариние на textove.com

Comments

Popular posts from this blog

КОЛЕДНО ТЪРЖЕСТВО

ТЪРЖЕСТВО ЗА ПРАЗНИКА НА БУКВИТЕ 27_МАЙ

Урок по български език от 23_05_2020